پروژه های دشمن در آخرالزّمان
درباره ی مباحث مرتبط با امام زمان(عج) و ظهور ایشان
طبقه بندی: ، ، ، ، ، |

"بسم رب المهدی"
پروژه های دشمن در آخرالزّمان
حدود 400 سال پیش تشکّل فراماسونری به شکل آشکار آغاز به فعالیّت کرد. اما این فعالیّت آشکار به معنای نشان دادن ساختاری نظام فراماسونری نبود بلکه تنها اعلام موجودیّت کرد و تمام نماد ها و راز های خود را همچنان پنهان نگه میداشت.
در سال 2007 کم کم برخی رازهای خود را فاش کرد تا به چند هدف برسد.
یکی از اهدافی که آنان از طرح علنی کردن فراماسونری می خواهند به آن برسند؛ منتسب کردن برخی از نماد ها به مسلمین است. تا آنجا که ما مشاهده کردیم ظاهرا این پروژه در حال تکمیل شدن است.
کل مطلب را در سه عنوان بررسی میکنیم:
1. ماسونر نشان دادن اسلام
برای رسیدن به این هدف، باید مسلمانان را به واسطه نماد "چشم چپ" که نماد دجّال است؛ ماسونر نشان داد . چیزی که مشاهده کردیم این طور نشان داد که نماد چشم چپ که متعلق به دجّال است؛ در عموم فیلم ها فردی این نماد را داراست که طرف بد ماجراست.
میتوان احتمال داد که شاید این حرکت برای نشان دادن خروج دجّال (ضد مسیح ) از طرف مسلمانان است . از آنجایی که دشمن اصلی آنان مسلمانان خصوصا شیعیان اند و در اکثر فیلم ها نماد چشم چپ را به موجودی سبز منتسب کرده بود؛ با این تفاسیر آنان در حال نسبت دادن نماد دجّال یا ضد مسیح به مسلمانان اند که نشان دهند که فرمانده ی سپاه مسلمانان در جنگ آرماگدون، دجّال است.
این پروژه تا حدی جلو رفت که در فیلم ارباب حلقه ها از نماد چشم آن هم در دست یک جادوگر به نام سارامون، به عنوان نمادی شیطانی یاد شد.
و به همین دلیل است که در قسمت سوم ارباب حلقه ها، برجی که بر بالای آن چشم قرار داشت تخریب میشود چرا که آن برج نماد اسلام و تفکّر اسلامی بود و در جنگی که در حقیقت جنگ آرماگدون بود، نابود شد.
2. ماسونر نشان دادن جمهوری اسلامی ایران(مرکز بیداری جهان)
پروژه ی بعدی و خطرناک نظام سلطه فراماسون نشان دادن ایران اسلامی است. این پروژه به واسطه ی باز شدن و آگاهی عموم مردم درمورد فراماسونری و نماد ها به حدی خطرناک شده که اگر مسئولان مربوطه دیر اقدام کنند؛ پروژه به ثمر خواهد نشست.
در این پروژه، سعی بر آن شده که نظام اسلامی ایران نظامی تحت تفکّر فراماسون ها جلوه کند . به همین دلیل اول باید عموم مردم از فراماسونری و نماد ها آگاهی یابند؛ بعد نظام ایران ماسونر نشان داده شود.
آنان هنگامی که دیدند نمی توانند از راه های نظامی حتی دیپلماتیک جلوی ایران بایستند، تصمیم به تخریب نرم ایران گرفتند که یکی از این روش ها فراماسون نشان دادن ایران، کانون بیداری جهانیست.
در پروتکل های صهیون آماده که برای آن که حکومت بر مردم جهان را در دست بگیریم باید جهان را دو قطبی کنیم تا عدّه ای در قطب 1 قرار بگیرند و عدّه ای دیگر در قطب 2 . و از همه مهم تر این که ما باید هر دو قطب را در دست داشته باشیم. به عبارت دیگر تز و آنتی تز متعلق به خودمان باشد و در ظاهر این دو قطب مخالف هم باشند .
آنان در حال ماسونر نشان دادن نظام ایران اند که بیان کنند که این نظام هم به اصطلاح "دستش با ما در یک کاسه است" یا همدست ماست، وقتی چنین فرضی را مردم باور کنند حمایت خود را از نظام برخواهند داشت و نظام به آسانی سقوط خواهد کرد.
اما تفکّر امام خمینی آنقدر قوی بود که هنگامی که خواستند اعلام موجودیّت کنند فرمودند که " نه شرقی نه غربی" یعنی نه بلوک شرق که تحت سلطه ی کمونیست، و نه بلوک غرب که تحت سلطه ی امپریالیسم و لیبرالیسم بود.
بنابراین هدف امام حکومت اسلامی بود. امام دیدشان آنقدر وسیع بود که میدانستند بلوک شرق و غرب در حقیقت با هم همدست هستند و به همین جهت بود که آن سخن معروف را فرمودند.
بنابراین برای ماسونر نشان دادن ایران ابتدا دست بر روی امام خمینی (ره) گذاشتند و گفتند که ایشان یک ماسون است! چراکه زمان ورود وی به ایران 9 و 33 دقیقه بوده . این فرض تا حدّی جلو میرود که متاسفانه در اخبارهای صدا وسیما و دیگر رسانه ها نیز بیان میشود که امام در زمان مذکور وارد ایران شده است . اما حقیقت چیز دیگری است زمان ورود امام خمینی (ره)، 9 و 27 و 30 ثانیه بوده . به آرشیو روزنامه های آن زمان مراجعه کنید))
متاسّفانه باز هم در اخبار و دیگر رسانه ها اخیرا به امام خمینی (ره) میگویند " معمار کبیر انقلاب " حال آن که در نظام فراماسونری به ماسون درجه 33 میگویند معمار بزرگ یا کبیر . چقدر ما غافلیم ؟
پروژه بعدی ماسونر نشان دادن رئیس جمهور وقت یعنی آقای احمدی نژاد بود. و توطئه ی یهودی جلوه دادن ایشان که بیان کنند ایشان در خدمت اسرائیل است و همچنین چند عکس از ایشان منتشر شد که بیان کنند ایشان فراماسون است اما با هوشیاری سایت وعده صادق دروغ این ادّعا فاش شد. 
3.خطرناک نشان دادن مسلمین با نمادها
پروژه ی جدی و خطرناک نظام سلطه، دشمن معرفی کردن مسلمانان خصوصا شیعیان به طور مستقیم و غیر مستقیم به جهانیان است.
روش مستقیم این توطئه، دروغ پردازی ها نسبت به مسلمین است مثلا بیان می کنند که حادثه ی برج های تجارت جهانی به دست مسلمانان ایجاد شده ،در حالی که این یک خودزنی از سوی شیاطین یا دولت مردان اصلی (پشت پرده) آمریکایی بود.
و یا مناطقی را بمب گذاری میکنند و یک گروهک دست پرورده ی آمریکایی به نام القاعده مسئولیّت بمب گذاری را به عهده میگیرد که البته وانمود میکنند که مسلمان اند.
و نظام سلطه به واسطه فیلم ها و بازی ها یا به عبارت کلی رسانه هایش، مسلمین را وحشی، دشمن و نابودگر معرفی میکنند. که البته بسیار هم موفّق بوده اند  چرا که مردم غربی در کم ترین بینش سیاسی به سر می برند و نظام سلطه آنان را مشغول دنیا پرستی کرده است.
اما روش غیر مستقیم به کار برده شده برای معرفی مسلمانان به عنوان دشمن، بسیار هوشمندانه در حال اجراست.
این روش به دو دلیل به کار میرود. اول این که این روش، عمل مستقیم را تقویت میکند یعنی فرد در کنار این که به وی میگویند مسلمانان خطرناک اند به شیوه های غیر مستقیم هم همین فرض را به وی القا می کنند تا این خشونت در فرد تثبیت شود وگر نه روش مستقیم مقطعی است و طی گذر زمان از بین میرود.
علت دیگر این روش، آشنایی کودکان با این مسئله است .چرا که کودک هنوز توانایی درک این مسائل را ندارد به همین جهت این مسئله را در ساده ترین مباحث در ذهنش ثبت میکنند. و از همه مهم تر ذهن کودک به شدت تاثیر پذیر است و به راحتی هر نمادی را در خودش ثبت خواهد کرد. طبق گفته جناب کلبرگ، کودکان چون نمیتوانند این مسائل را تحلیل کنند به همین دلیل هرچه به آن ها القا میشود را ثبت خواهند کرد.
رنگ سبز بر اساس دکترین جناب فرانسیس فوکویاما رنگ منجی در شیعه است و البته نماد مسلمانان هم هست . به همین جهت در برخی فیلم ها و بازی های ویدئویی، نماد سبز را به عنوان نماد دشمن به ذهن بیننده القا شده است به عنوان مثال در این روش غیر مستقیم :
برای کودکان کارتونی ساختند به نام "کسپر" که یک روح خوب آبی است و البته طرف بد داستان کسپر در برخی از قسمت ها موجودی سبز رنگ است . نتیجه اینکه رنگ سبز در این جا به عنوان نماد دشمن در ذهن فرد قرار میگیرد.
و دوباره برای همین گروه سنی بازی ویدئویی بسیار جذابی ساخته میشود به نام "پرندگان عصبانی" در این بازی بسیار جذاب، بازیکن باید به وسیله پرندگان خوک های سبز را نابود کند. بسیار جالب است که اصلا هیچ خوکی درجهان به رنگ سبز نیست و به این دلیل خوک را به رنگ سبز درآورده اند که خوک جز کثیف ترین حیوانات است و نماد سبز به کار رفته در آن به معنی وحشی و بد نشان دادن نماد شیعه و اسلام است.
و بسیاری مثال های دیگر.....
*منبع: وبلاگ دجّال آخرالزّمان


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نویسنده : محمد رضا زینی
تاریخ : 10 / 11 / 1386
ساعت :



مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir









پایگاه جامع عاشورا